بهترین شیوه حکومت و مردم داری در جهان کنونی، جمهوری اسلامی است.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 601
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

بهترین شیوه حکومت در جهان کنونی جمهوری اسلامی است

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین شیوه حکومت و مردم داری در جهان کنونی، جمهوری اسلامی است.

 

  محسن علیمردانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در صورتی که حکومتی غیر از جمهوری اسلامی در ایران پس از انقلاب جریان پیدا می کرد به حتم در همان سالهای ابتدای پیروزی با تشدید تهاجمات، نظام از پای در می آمد.

وی خاطرنشان کرد: اقتداربخش و پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی، پایه گذاری اولین جمهوری اسلامی جهان در ایران بود.

علیمردانی اظهار کرد: با بهره گیری از تمام ارزشها و باورهای دین مبین اسلام بود که جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل تمام تهاجمات نظامی، اقتصادی و سیاسی دوام آورده و 34 سال به حیات خود ادامه دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در 34 سال گذشته استکبار و صهیونیسم جهانی از اجرای هیچ دسیسه، توطئه و تحریمی علیه نظام اسلامی دریغ نکردند و تا کنون نیز به دشمنی خود ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که هر یک از این تحریم ها و توطئه ها علیه حاکمیتی غیر از جمهوری اسلامی اعمال می شد، در همان سالهای نخستین پایه های آن متزلزل و در نهایت سرنگون می شد.

علیمردانی جمهوری اسلامی را انتخاب اکثریت 98 درصدی مردم عنوان کرد و مردم سالاری دینی را سیاست بزرگ اعمال شده در نظام اسلامی برشمرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نقش اساسی و تعیین کننده در تمام صحنه های انقلاب اسلامی برعهده داشته و دارند، تداوم روند استفاده از آرای مردم برای تعیین سرنوشت نظام اسلامی را رویکرد همیشگی کشور عنوان کرد.

وی افزود: در تمام 34 سال گذشته مبانی و دستورات دین مبین اسلام، در ابعاد و بخش های مختلف نظام اسلامی، درست و کارآمد اجرا شده و همواره در اولویت کاری و برنامه ریزی مدیران و مسوولان قرار داشته است.

علیمردانی به گسترش روز افزون تاثیر گذاری نظام اسلامی در تمام معادلات جهانی اشاره و ریشه اصلی این میزان نقش آفرینی و تاثیرگذاری را در بهره گیری از ارزشهای اسلامی عنوان کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.